Πώς να γράψετε περιγραφές προϊόντων που αυξάνουν τις πωλήσεις

Ένα πολύ σημαντικό δεδομένο για ένα e-shop, είναι οι περιγραφές των προϊόντων.

Πρόσφατες έρευνες έδειξαν πως το 87% των online αγοραστών πιστεύουν πως μια λεπτομερής περιγραφή προϊόντος παίζει σημαντικό ρόλο στην απόφαση τους για αγορά.

Μια επιτυχημένη περιγραφή προϊόντος απαιτεί ισορροπημένη αφήγηση, πλούσιο περιεχόμενο και SEO επίγνωση.

Πώς να γράφετε περιγραφές προϊόντων βασισμένες σε μια ιστορία

Όταν γράφετε περιγραφές προϊόντων, προσπαθήστε να περιγράψετε μια εμπειρία και όχι μόνο το ίδιο το προϊόν που πουλάτε.

Κάντε τον αναγνώστη να ονειρεύεται ότι χρησιμοποιεί και απολαμβάνει το προϊόν αυτό.

Αν χρειαστεί, περιγράψτε χρόνο ή τόπο.

Για παράδειγμα, η περιγραφή ενός προϊόντος μαλλιών που χρησιμοποιείται στη θάλασσα το καλοκαίρι. Το κείμενο πρέπει να θυμίζει την αληθινή αίσθηση ότι ο αναγνώστης βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε μια παραλία με εκφράσεις που προσδιορίζουν τόπο και χρόνο – μαλλιά άτονα και θαμπά μετά την παραλία – εξηγώντας παράλληλα το τι μπορεί να κάνει αυτό το προϊόν στα μαλλιά του αναγνώστη.

Οι περιγραφές των προϊόντων που εξιστορούν ένα γεγονός, είναι περισσότερο πειστικές για τους πιθανούς πελάτες σας. Μια μαγική δύναμη τους ωθεί να κλικάρουν “Προσθήκη στο καλάθι”.

Η ιστορία σας δε χρειάζεται να είναι μόνο …”φρου φρου και αρώματα” – μπορεί να περιλαμβάνει και βασικές, χρήσιμες ενημερωτικές λεπτομέρειες.

Γράψτε περιγραφές προϊόντων που υπογραμμίζουν την εγγύηση ποιότητας

Η μοναδική εγγύηση ποιότητας του προϊόντος το κάνει να διαφέρει από τα υπόλοιπα και πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στην αρχή της περιγραφής προϊόντος, ώστε να πείθετε τους πελάτες σας άμεσα.

Κάντε μια μικρή έρευνα ανταγωνιστή, για να δείτε τι λένε άλλα brands για παρόμοια προϊόντα με τα δικά σας ώστε να καταλάβετε γιατί ο λόγος σας πρέπει να είναι διαφορετικός..

Βασικές περιγραφές προϊόντων που υπολογίζουν τον πελάτη-στόχο

Όταν αναλογίζεστε το πώς θα γράφετε σωστές περιγραφές προϊόντων, σκεφτείτε όχι μόνο ποιος θα είναι ο πελάτης σας, αλλά και με ποιον τρόπο θα χρησιμοποιήσει το προϊόν.

Οι λειτουργίες είναι σημαντικές και έχουν την πρώτη θέση στις περιγραφές προϊόντων, όμως τα οφέλη είναι βασικά για να γράψετε μια συναρπαστική ιστορία που πείθει τον πελάτη για το λόγο που χρειάζεται το προϊόν.

Σκεφτείτε το προϊόν και τον πελάτη και αναρωτηθείτε:

  • Πώς θα κάνει τη ζωή του ευκολότερη;
  • Ποιο πρόβλημα θα επιλύσει;
  • Ποια οφέλη προσφέρει;

Επισημάνετε αυτά τα τρία βασικά στοιχεία πρώτα και κύρια στην περιγραφή του προϊόντος σας.

Για παράδειγμα για μία κρέμα προσώπου – άμεση ενυδάτωση και προστασία της επιδερμίδας, αντιμετωπίζει τα σημάδια της γήρανσης, χαρίζει μία επιδερμίδα που τονώνεται με λάμψη νεότητας.

Χρησιμοποιήστε περιγραφές προϊόντων που εκπέμπουν στην ίδια συχνότητα με τον αγοραστή

Όταν γράφετε μια περιγραφή προϊόντος, μιλάτε απευθείας με τον πελάτη-στόχο σας.

Φτιάξτε συνοπτικές περιγραφές προϊόντων που διαβάζονται εύκολα

Θυμηθείτε ότι κάθε λέξη, έχει σημασία. Οι πιθανοί πελάτες πρέπει να μπορούν να μετακινηθούν ή να κλικάρουν για περισσότερες πληροφορίες αν χρειάζονται. Αυτό σημαίνει ότι η κύρια αρχική περιγραφή του προϊόντος σας πρέπει να είναι συνοπτική και επί του θέματος.

Είτε φτιάξετε μια εκτεταμένη περιγραφή είτε χρησιμοποιείτε σχετικές καρτέλες κάτω από την περιγραφή με περισσότερες δυνατότητες και λεπτομέρειες, το θέμα είναι να κάνετε την πρώτη και κύρια περιγραφή του προϊόντος να διαβαστεί οπωσδήποτε ολόκληρη για να “πιάσει” τον πελάτη.

Η αναγνωσιμότητα είναι ζωτικής σημασίας και για τους πελάτες από κινητά τηλέφωνα, για να μπορούν να βλέπουν εύκολα τις περιγραφές των προϊόντων σας από τις οθόνες των τηλεφώνων τους.

Βεβαιωθείτε ότι το website σας είναι Responsive. Το 79% των χρηστών από κινητό τηλέφωνο, έκανε αγορά μέσω της κινητής συσκευής τους, το τελευταίο εξάμηνο.

Συμπεριλάβετε πολλαπλές εικόνες προϊόντων υψηλής ποιότητας μαζί με πλήρεις περιγραφές

Όταν πρόκειται για πελάτες που ψωνίζουν από ηλεκτρονικά καταστήματα με ειδικά προϊόντα, το 62% λέει ότι θέλει να δει, να αγγίξει, να αισθανθούν και να δοκιμάσουν τα προϊόντα.

Συμπεριλάβετε πολλαπλές εικόνες προϊόντων από διαφορετικές οπτικές γωνίες.

Συμπεριλάβετε φωτογραφίες του προϊόντος όταν χρησιμοποιείται.

Τέλος, συμπεριλάβετε μια φωτογραφία του προϊόντος στο χώρο, σε ένα σαλόνι ενός σπιτιού για παράδειγμα.

Ενσωματώστε μαρτυρίες των πελατών σας με περιγραφή προϊόντος

Το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες είναι ισχυρό εργαλείο marketing για την προώθηση των πωλήσεων της ηλεκτρονικής σας επιχείρησης.

Οι μαρτυρίες πελατών και οι κριτικές, είναι ό, τι καλύτερο μπορεί να συμπεριλαμβάνεται στις περιγραφές των προϊόντων.

Οι μαρτυρίες συμβάλλουν ως κοινωνική απόδειξη ότι άλλοι ικανοποιημένοι πελάτες αγόρασαν και χρησιμοποίησαν το προϊόν σας, κάτι που ενθαρρύνει κατά πολύ νέους πιθανούς αγοραστές.

Σχεδόν το 90% των καταναλωτών αναφέρουν πως μαρτυρίες και κριτικές άλλων πελατών, επηρεάζουν κατά πολύ τις αποφάσεις αγοράς τους.

Ανάλογα με τη διάταξη και την εμφάνιση του e-shop σας, μπορείτε να συμπεριλάβετε ένα link στη σελίδα κριτικών του προϊόντος ή να συμπεριλάβετε έγχρωμες τις κριτικές ακριβώς κάτω από την περιγραφή του προϊόντος.

Κάποιοι προτιμούν να επιλέγουν τα θετικά σχόλια ή τις μαρτυρίες και να τα συμπεριλαμβάνουν ως απόσπασμα στην περιγραφή του προϊόντος τους.

Φτιάξτε τις περιγραφές των προϊόντων σας να είναι ανιχνεύσιμες από τις μηχανές αναζήτησης (SEO)

Εάν θέλετε περισσότεροι πελάτες να βρίσκουν το προϊόν σας με αναζήτηση σε μηχανές αναζήτησης, γράψτε τις περιγραφές των προϊόντων σας έχοντας το SEO στο μυαλό σας.

Κάθε σελίδα προϊόντος σε ένα e-shop είναι μια ευκαιρία να συμπεριλάβετε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας που ευρετηριάζεται από τις μηχανές αναζήτησης.

Όταν οι περιγραφές προϊόντων είναι SEO friendly, αυτές οι σελίδες κατατάσσονται στις ιδανικές λέξεις-κλειδιά σας. Αυτό σημαίνει ότι οι πιθανοί πελάτες σας πληκτρολογούν ένα σχετικό ερώτημα στην Google και η ιστοσελίδα σας θα εμφανίζεται ως κορυφαίο αποτέλεσμα στη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης.

Εάν δεν το έχετε κάνει έως τώρα, κάντε μια βασική έρευνα λέξεων-κλειδιών, ώστε να γνωρίζετε ποιους όρους και φράσεις πρέπει να συμπεριλάβετε στην περιγραφή του προϊόντος σας. Οι λέξεις-κλειδιά θα πρέπει να είναι όροι που σχετίζονται άμεσα με το προϊόν σας και που ένας δυνητικός πελάτης μπορεί να πληκτρολογήσει σε μια μηχανή αναζήτησης όταν ψάχνει αυτό το συγκεκριμένο προϊόν.

Φτιάξτε μια λίστα με τις λέξεις-κλειδιά και συμπεριλάβετε τις φυσικά σε περιγραφές προϊόντων, σε λεπτομέρειες και οπουδήποτε αλλού στη σελίδα του προϊόντος σας.

Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά που αντιπροσωπεύουν αναζητήσεις φράσεων/ερωτήσεων, παρά συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά από δύο έως πέντε λέξεις. Για παράδειγμα, αντί για τη λέξη-κλειδί “υπηρεσίες καθαρισμού” που είναι γενική και απροσδιόριστη, χρησιμοποιήστε μια λέξη-κλειδί τύπου φράση όπως “οικονομικά προσιτή λύση υπηρεσιών καθαρισμού”.

Συμβουλή: Αρχικά “κλειδώστε” τις λέξεις-κλειδιά και τις φράσεις που συνδέονται με την επιχείρησή σας και έπειτα εξετάστε φράσεις αναζήτησης που οι πελάτες σας ενδέχεται να χρησιμοποιούν για να εντοπίσουν αυτό που χρειάζονται.

Δημιουργήστε περιγραφές προϊόντων που περιλαμβάνουν χρήσιμες και τεχνικές λεπτομέρειες

Αφού σχεδιάσετε και βελτιώσετε την αρχική περιγραφή του προϊόντος σας, συμπεριλάβετε συγκεκριμένα τεχνικά στοιχεία προϊόντος.

Όπως έχετε δει στα παραπάνω παραδείγματα, η ενότητα των λεπτομερειών προϊόντος βρίσκεται συνήθως κάτω από την αρχική περιγραφή του προϊόντος.

Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν είναι βασικό.

Οι καταναλωτές έχουν συγκεκριμένες ανάγκες και ανησυχίες όταν πρόκειται για την αγορά ενός προϊόντος και οι λεπτομέρειες μπορεί να είναι ένα συν ή ένα πλην όταν πρόκειται για αγορά. Απλά σκεφτείτε κάτι απλό – τι γίνεται αν κάποιος έχει κάποια αλλεργία στο δέρμα και δεν μπορεί να δει από ποια υλικά είναι φτιαγμένο ένα ρούχο.

Στόχος σας με τα στοιχεία του προϊόντος πρέπει να είναι το να απαντήσετε σε οποιαδήποτε ερώτηση πριν καν το ζητήσει ο πελάτης σας και να παρέχετε χρήσιμες πληροφορίες που θα τους βοηθήσουν κατά την αγορά τους.

Τεστάρετε στις περιγραφές των προϊόντων σας

Μόλις μάθατε πώς να γράψετε περιγραφές προϊόντων σωστά. Μην σταματήσετε εκεί. Τεστάρετε τις περιγραφές, δοκιμάστε διαφορετικές τακτικές και ανακαλύψτε καλύτερες επιλογές. Μπορείτε να δοκιμάσετε εργαλεία marketing όπως το Google Optimize.

Εναλλακτικά, μπορείτε να κάνετε μόνοι σας διάφορους πειραματισμούς, χρησιμοποιώντας διαφορετικές μορφές για περιγραφές σε παρόμοια προϊόντα για να δείτε ποια προϊόντα από αυτά πωλούνται καλύτερα μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Κάθε ηλεκτρονική επιχείρηση είναι διαφορετική και δεν υπάρχει κάποιος στάνταρ κανόνας όταν πρόκειται για τις περιγραφές προϊόντων.

Διάφορες δοκιμές στις σελίδες των προϊόντων σας θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τις περιγραφές σας και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις σας.

Αν κάποιο προϊόν φαίνεται να πωλείται ευκολότερα από ό, τι τα υπόλοιπα, προσπαθήστε να επαναλάβετε την ίδια τύπου περιγραφή και στα προϊόντα χαμηλής πώλησης. Στατιστικά στοιχεία και μετρήσεις θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τη διαδικασία αυτή.

Μάθετε πώς να γράφετε περιγραφές προϊόντων για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας

Οι περιγραφές προϊόντων έχουν τη δύναμη να αυξήσουν θεαματικά τις πωλήσεις για την ηλεκτρονική σας επιχείρησή.

Συμβουλή: Μην απογοητεύεστε κατά την έναρξη του e-shop σας. Ακολουθήστε τον οδηγό μας και με σκληρή δουλειά και επιμονή, οι περιγραφές προϊόντων σας θα αυξήσουν τις πωλήσεις και για το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα.

Leave a Reply

Your email address will not be published.